סקר: ארגון זק"א ת"א הוא המוביל בשביעות הרצון

אתר קול חי No Comments on סקר: ארגון זק"א ת"א הוא המוביל בשביעות הרצון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסקר שנערך עולה כי ארגון זק"א ת"א הוא המוביל בשביעות הרצון. הסקר נערך במכון הסקרים בניהולו של ישראל בכר וכלל מדגם מייצג של ציבור התושבים במחוז תל אביב.

זק"א תל אביב מוביל במידת שביעות הרצון ואהדה הציבורית בגוש דן, כך עולה מסקר עומק שנערך על ידי חב' מדגם ייעוץ ומחקר בע"מ שהוזמן על ידי חב' "קמיר בכר" בהנהלת ישראל בכר, מטובי הסוקרים בארץ. הסקר נערך בקרב ציבור מייצג של תושבי מחוז תל אביב, וממנו עולה כי זק"א מוביל על פני כל הגופים המעניקים שירות לציבור לגביהם נשאלו משתתפי הסקר.

הסקר המקצועי נערך בקרב 501 נשאלים, מקרב כל הגילים והמעמדות, חילונים ושומרי מצוות מתוך 17 יישובים והוא הקיף את כל שרותי הדת במדינה וכן כלל בדיקת עמדת הנשאל ביחס לארגונים שונים. מממצאי הסקר עולה כי 34.7% השיבו כי דעתם חיובית מאד כלפי ארגון זק"א ורק לאחר מכן מופיע ארגון מגן דוד אדום עם 23%. לעומת זאת מס' הנשאלים שהשיבו כי דעתם אינה חיובית עומד בסך 7.2% – הנמוך ביותר מבין הארגונים שהוצגו לנשאל, היתר השיבו כי דעתם חיובית ברמה רגילה או שלא השיבו.

כאשר נשאלו משתתפי הסקר על הגדרת ארגון זק"א בעיניהם השיבו 76.8% כי הם עושים עבודת קודש. 48.9% השיבו כי מתנדבי זק"א לא מוערכים מספיק על ידי הציבור.

נתון מפתיע נוסף שעלה בסקר הוא ש3.7% מהנשאלים השיבו כי לא שמעו על הארגון לעומת 1% שלא שמעו על ארגון מגן דוד אדום, 1.8% שלא שמעו על הביטוח הלאומי ו-4% שלא שמעו על הרבנות באזור מגורם.



0 תגובות